Gyakran ismételt kérdések, GYIK
Időröl-időre egyes tipikus kérdések a legtöbb felhasználóban felvetődnek a honlap, illetve az irodaszerek, a termékek kapcsán.
Itt ezeket a kérdéseket és a rájuk adott válaszokat téma szerint csoportosítva gyüjtöttük össze.
Általános kérdések

Általános kérdések
Ki vásárolhat az I-ZONE-on?
A honlapon bárki vásárolhat, legyen szó magánszemélyről, cégről, vagy bármely más szervezetről. Rendelés leadásához érvényes regisztrációval kell rendelkeznie.
A feltűntetett árak meddig érvényesek?
A termékeknél feltűntettet ár mindig az akutálisan érvényes ár. Árváltozásra bármikor sor kerülhet. Az új árak a honlapon történő megjelenéssel válnak érvényessé. A rendelésre küldött visszaigazolás utáni áráváltozás a korábbi rendelést nem befolyásolja.
A feltűntetett árak tartalmazzák a kiszállítás díját?
Nem. Az árak szállítás nélkül, telephelyünkön történő átvétellel értendők. A szállítási díjakról itt: Szállítási díjak tájékozódhat.
Van üzlet, ahol megnézheti a termékeket?
Jelenleg nincs.
Mikor vannak nyitva?
Bemutatótermünkben munkanapokon 8.00-tól 17.00-ig személyesen is várjuk ügyfeleinket. Írásos rendelést bármikor leadhat. A munkaidőn kívül leadott rendelések feldolgozása a kövekező munkanapon kezdődik.
Hogyan rendelhetek?
Rendelését legegyszerűbben honlapunkon, webáruházunkon keresztül adhatja le. Vásárolni regisztráció, illetve bejelentkezést követően van lehetősége. A kiválasztott terméke(ke)t rakja a virtuális bevásárlókosárba, töltse ki az űrlapot, majd küldje el hozzánk rendelését.
Mennyi a termékekre szóló garancia?
Termékeinkre 1-5 év garanciát adunk. Az adott termékre vonatkozó garanciális időtartamot minden terméknél feltűntetjük.

 

Template title
Template header
Template content